NMJ Topline CargoNet Lgns 42 76 443 2082-7, Pepsi Max/Bring
kr695.00 inkl. mva
NMJ Topline CargoNet Lgns 42 76 443 2082-7 med 25′ Pepsi Max®/Ringnes drikkevarecontainer samt Bring 24′ container med sidedører.
Bestillingsvare
MJ Topline CargoNet Lgns 42 76 443 2131-2 Pepsi Max®/Bring
FORMNYHET, Vår NYE spennende serie containervogner med drikkevare-containere fra Ringnes og kjente andre Norske firmaer fortsetter med flere flotte nye utgaver.
NMJ Topline CargoNet Lgns 42 76 443 2082-7 med 25′ Pepsi Max®/Ringnes drikkevarecontainer samt Bring 24′ container med sidedører.
Modellen har chassis i støpt metall med alle detaljer og bremseutrustning samt hjulskjermer. Bevegelige aksler og god vekt sikrer de beste kjøreegenskaper. NEM kortkoblingsholder og kortkoblingsmekanisme. Bremseslanger og håndtak og koblingskrok medfølger som separate deler. Lengde over buffer 196,6 mm.
Ringnes bryggeri har hele 324 drikkevare-vekselflak med Ringnes reklame for transport av brus, lettøl, øl, og miniralvann. De er lakkert/foliert med mange flotte motiver med reklame for Ringnes sitt produktspekter. De setter et fargerikt preg på både på lastebilene og containertogene til CargoNet. RAMBERG er et transportselskap med sete i Drammen.
Talbot leverte i 1978 20 stk containervogner type Lgjs til NSB, deretter bygget Strømmen på lisens frem til 1980 i alt 499 Lgjs/Lbgjs-vogner til NSB. Lgjs lastet først opptil 2 stk 23` container, eller en 23` og en 24`container. Senere når bufferbjelkene ble sveiset fast ble 25 fots container tillatt og litra endrettil Lgns.
For Lgjs, Lgns og GC Lgjns har NMJ med disse vekselflakene laget 5 forskjellige særnorske (og svenske) containere for kombinerte transport på vei og bane. 23′ flatside, 23′ korrugert, 24′ korrugert med ende- og sidedører og 25′ Thermocontainer med ThermoKing aggregat samt 25’vekselflak for enkel omlastning vei/bane.